Julemarkedet blev en kæmpe succes

Med 600 besøgende til vores bæredygtige julemarked lørdag d. 22/11, står julen nu lidt mere for døren. Sikke en dag! 🎄✨ – tusind tak til alle, der kiggede forbi og fik unikke bæredygtige julegaver, pynt og oplevelser med sig hjem samt støttede de unges julemarkedsprojekt, og dermed deres vej til uddannelse og job❤️

Vores elever stod klar med alt fra grafik, smykker og julepynt til design, delikatesser og fotostudie – og stemningen var helt i top med musik, gløgg og juleri.

📸 Alle billeder er taget af elev Leandro fra MedieProduktion på Vesterbro-skolen

Vi glæder os allerede til næste år! 🎁✨

Relaterede Nyheder

FGU Hovedstadens Nyhedsbrev juni 2026

📢 Nye uddannelsestilbud // Ny holdoversigt // Verdensmålsbudskab fra elever // Inspirationsoplæg for europæiske uddannelsesvejledere Kære samarbejdspartner Vi er stolte af at præsentere tre nye

Del:

Har du spørgsmål eller brug for hjælp?